Zilveren medaille verkeerseducatie

De VSV (Vlaamse Stichting Verkeerskunde) beloont onze school met een zilveren ‘Verkeer op School-medaille’.  Onze school krijgt deze bekroning voor haar inzet voor verkeers- en mobiliteitseducatie. We namen deel aan meerdere VSV-initiatieven het afgelopen schooljaar zoals de Strapdag, het voetgangersexamen, het fietsexamen, helm op fluo top, het fietsbehendigheidsparcours enz. Zo willen we met onze school onze schouders zetten onder veilig verkeer. Met de zilveren medaille wil de VSV onze school bedanken voor haar inzet op het vlak van verkeerseducatie. Door deel te nemen aan de VSV-initiatieven kiest ook onze school voor een praktijkgerichte aanpak van verkeerslessen, een aanpak die betere resultaten oplevert dan louter theorielessen in de klas.