Logo - Basisschool W(O)nderwijs

Oudercafe

Op regelmatige tijdstippen organiseren we een ‘oudercafé’ op school. Op woensdag 17 januari en 6 maart mochten we weer heel wat ouders verwelkomen op ons oudercafé. Tijdens het oudercafé van januari hadden heel wat deelnemers een hapje bij uit de eigen cultuur. Er stond heel wat lekkers op de tafel. Het was een fijn ontmoetingsmoment waarop heel wat praatjes gemaakt werden en ervaringen en gedachten uitgewisseld werden. Op woensdag 6 maart mochten we twee medewerkers van de jeugddienst van de stad ontvangen die een woordje uitleg gaven over de mogelijkheden van vrijetijdsbesteding in de vakantieperiodes. Het werd een boeiend en fijn oudercafé. We geven graag de data mee van de eerstvolgende woensdagen dat we een oudercafé organiseren: 24 april en 12 juni. Hopelijk mogen we op deze momenten ook weer heel wat ouders verwelkomen.

Om de foto’s te bekijken: klik hier!