Logo - Basisschool W(O)nderwijs

Schoolfeest (W)Onderwijs

Zaterdag 25 mei ging het schoolfeest door. Deze keer stond het schoolfeest in het teken van de ‘(W)Ondergames’. Er stonden heel wat olympische disciplines op het programma die allemaal in een muzisch kleedje gestopt werden door onze leerlingen en leerkrachten. Het werd een fantastisch spektakel om nooit te vergeten. Alle aanwezigen genoten ervan. Bedankt ook aan de ouderraad en de vele vrijwilligers voor alle geboden hulp! En dank u wel aan al onze leerlingen en leerkrachten om er een geslaagde editie van het (W)Onderwijze schoolfeest van te maken.

Om de foto’s te bekijken: klik hier!