Logo - Basisschool W(O)nderwijs

Dag van het Kind

Maandag 20 november is ’Internationale Dag van de Rechten van het Kind’. En dat werd in (W)Onderwijs gevierd op vrijdag 17/11! Voor deze editie van de ’Dag van het Kind’ werden alle kinderen ’s morgens ontvangen door feestelijk uitgedoste leerkrachten aan de schoolpoort.

Over de rode loper gingen onze leerlingen de speelplaats op waar dan leuke muziek weerklonk. En doorheen de dag genoten onze leerlingen van verschillende activiteiten: een kiesuurtje, springen op diverse springkastelen, een leuke film, toffe volksspelen enz. Van de ouderraad kregen alle kinderen nog een lekkere versnapering cadeau: een fruitsapje en chips. Het was voor iedereen een fijne en leuke dag!

Om de foto’s te bekijken: klik hier!