Logo - Basisschool W(O)nderwijs

Grootouderfeest kleuterschool

Op donderdag 19 oktober 2023 vond het jaarlijkse grootouderfeest van onze kleuterschool plaats. Alle kleuters zetten, tezamen met hun juf of meester, hun beste beentje voor.
Er werd de aanwezige grootouders een fantastisch en wervelend optreden voorgeschoteld waarvoor de inspiratie gezocht werd in de sportieve wereld van de Olympische Spelen.
Zowel in de voor- als namiddag stond er een voorstelling van de ‘(W)Onder Games’ op het programma. We mochten weer heel wat fiere grootouders verwelkomen.
Na de voorstelling bood de school de grootouders nog een tasje koffie met cake aan en ter afsluiting brachten de grootouders een bezoekje aan de kleuterklas(sen) van hun oogappel(s).
Om de foto’s te bekijken: klik hier!